3 niezawodne sposoby na podzielenie stoisk eventowych i sprzedażowych na strefy

0
31
3 niezawodne sposoby na podzielenie stoisk eventowych i sprzedażowych na strefy

Stoiska eventowe lub sprzedażowe są niewielkie, a zarazem muszą pełnić różne funkcje. Czasem na małej powierzchni trzeba zmieścić kilka stref: wystawową, handlową, informacyjną, do obsługi klienta. Jak to zrobić, by stoisko nie straciło ani na funkcjonalności, ani na designie? Najlepiej sięgnąć po nowoczesne moduły wystawiennicze, które doskonale sprawdzają się nie tylko jako ekspozytory i meble wystawowe, ale też praktyczne przepierzenia.

Wyznaczanie stref za pomocą modułów wystawienniczych

Dzięki umiejętnej organizacji przestrzeni nawet na niedużej powierzchni można stworzyć stoisko firmowe realizujące wiele celów jednocześnie. Aby osiągnąć taki efekt, należy już na etapie projektu postawić na rozwiązania gwarantujące łatwą modyfikację całej konstrukcji. Najlepiej zrezygnować z klasycznych mebli wystawowych na rzecz nowoczesnych modułów wystawienniczych, które elastycznie dopasowują się zarówno do dowolnej przestrzeni, jak i zmian zachodzących w strategiach firmowych.

Kreowanie przestrzeni wystawowej jest znacznie łatwiejsze, jeśli tradycyjne meble wystawowe zostaną zastąpione nowoczesnymi, lekkimi modułami i ekspozytorami. Za pomocą tego typu produktów można szybko wydzielić niezbędne strefy, w tym przede wszystkim do prezentacji asortymentu, rozmowy z klientami oraz finalizacji zakupów – wyjaśnia pracownik Clever Frame, producenta stoisk systemowych.

Jakie moduły wystawiennicze nadają się do podziału przestrzeni?

Znakomitym pomysłem jest inwestycja zwłaszcza w następujące moduły:

  • regały, postumenty i gabloty – dzięki takim produktom można efektownie zaaranżować każdą przestrzeń. Ciąg regałów oraz gablot i postumentów ekspozycyjnych pozwoli oddzielić różne części stoiska, w tym szczególnie w obrębie zabudowy shop-in-shop czy wysp w galeriach handlowych. Osoby zdecydowane na to rozwiązanie zyskują dużo miejsca do przechowywania i atrakcyjnego prezentowania oferty. Konstrukcję warto uzupełnić także o półki, szuflady i wieszaki;
  • standy, kasetony i pylony – z tych ekspozytorów można przygotować praktyczne ścianki, które nie tylko podzielą stoisko na strefy, lecz też będą bardzo dobrym nośnikiem treści informacyjnych i marketingowych (zwłaszcza jeśli zostaną wyposażone w akcesoria multimedialne, np. telewizory). Poza tym świetną propozycją są gotowe stoiska systemowe z przepierzeniami, których bazę stanowią aluminiowe, malowane proszkowo profile. Trudno znaleźć lepszy pomysł na organizację przestrzeni w showroomach czy biurach open space;
  • kapsuły reklamowe – służą do oddzielenia strefy sprzedażowej od punktu obsługi klienta. Takie rozwiązanie idealnie sprawdza się w trakcie eventów w galeriach handlowych, ponadto warto o nim pomyśleć podczas planowania spotkań promocyjnych z autorami książek lub innymi gośćmi specjalnymi. Za pomocą kapsuł można również zorganizować niewielkie stoisko informacyjne, np. na targach branżowych.

Zawsze warto szukać ekspozytorów mogących pełnić kilka funkcji równocześnie. Dzięki temu mała powierzchnia nie będzie żadną przeszkodą w stworzeniu funkcjonalnego, wygodnego stoiska, z którego będą mogli swobodnie korzystać zarówno klienci, jak i pracownicy.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here