Reklama firmy jest kluczowym elementem, ułatwia dojście do sukcesu. Na rynku trudno o markę, która triumfuje bez uprzedniego promowania jej. Bardzo ważne jest dbanie o kontrahentów już w chwili pojawienia się nowej firmy na rynku. Spotkanie służbowe, lunch biznesowy, święta? Wszelkie upominki to zawsze doskonały pomysł. Najlepiej, aby były to gadżety dla firm z logo, które są mile widziane przez kontrahentów. Oferta jest bardzo bogata. Na co warto zwrócić uwagę?
Gadżety dla firm – tradycyjny wybór czy nowoczesny pomysł?
Co jest najczęściej wybieranym gadżetem reklamowym? Oczywiście długopis z logo firmy. To standardowy produkt, który dostaje się przy niemal wszystkich spotkaniach biznesowych. Jest upominkiem praktycznym, pożądanym i zawsze mile widzianym. Przydaje się każdemu, szczególnie gdy jest dobrej jakości długopisem lub eleganckim piórem. Kubki to klasyczny pomysł na prezent dla kontrahentów. Te gadżety reklamowe są równie mile widziane, jak artykuły biurowe z logo firmy. Przydają się zawsze, dlatego są tak uniwersalne i dobrze odbierane przez klientów. Wybór kubka termicznego jest ciekawym i mniej popularnym pomysłem niż wręczenie kubka porcelanowego. Warto wziąć pod uwagę również butelki wielorazowego użytku. To dobry gadżet reklamowy, który podkreśli dbałość firmy o środowisko, a taki odbiór marki jest wyjątkowo modny.
Może jednak coś mniej standardowego i bardziej nowoczesnego? Nietuzinkowe pomysły zapadają w pamięć, dlatego bardzo dobrym pomysłem są praktyczne gadżety reklamowe. Funkcjonalnym prezentem jest ładowarka USB, zwykła lub samochodowa. Idąc za duchem czasu można rozważyć nawet ładowarkę słoneczną z logo. Głośniki reklamowe to nowoczesne reklamowe gadżety, które przykują uwagę niejednego klienta. Mile widziana elektronika to oczywiście pendrive oraz powerbank. Jednak lokalizator kluczy z logo będzie bardziej zapadającym w pamięć prezentem dla klienta.
Gadżety reklamowe z logo – może coś nietuzinkowego i praktycznego?
Torby i plecaki to zawsze mile widziane upominki dla klientów, jednak trochę oklepane. Kompas lub krokomierz reklamowy to będzie zdecydowanie mniej oczywisty gadżet reklamowy. W okresie urlopowym można zaskarbić sobie względy klientów dzięki prezentom typowo wakacyjnym: ręczniki plażowe, parasole plażowe, maty, okulary i wiele innych. Pod tym względem ogranicza jedynie wyobraźnia oraz wymagania docelowej grupy klientów, do których planuje się dotrzeć. Ostatecznie to klient jest najważniejszy i jego zadowolenie. Gadżety reklamowe powinny być dobrane pod osoby zainteresowane daną branżą.
Gadżety reklamowe z logo, które zawsze są trafionym produktem, bez względu na branżę, to odzież. Koszulki, pulowery reklamowe, bluzy lub kurtki reklamowe to rzeczy, z których kontrahenci chętnie korzystają. Klienci są zadowoleni i reklamują daną markę dzięki pokazywaniu światu dobrej jakości kurtki z logo firmy. Prezenty powinny być ładne, ale również praktyczne i dobrej jakości. To umożliwi związanie klienta z daną marką dzięki funkcjonalnemu upominkowi, który przypadnie do gustu. Co warto ostatecznie wybrać? To zależy od marki i branży, w której dana firma działa. Łączone prezenty są dobrym rozwiązaniem: tradycyjne z nowoczesnymi. Długopis oraz kubek na pewno szybciej zapadną w pamięć, gdy będą sprezentowane razem z akcesoriami reklamowymi do telefonów.